Αυτό είναι το μήνυμα της νέας εκστρατείας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των πολιτών σχετικά με την αντιμετώπιση της ηλεκτρονικής απάτης που δημιουργήθηκε από το Σύνδεσμο Τραπεζών Κύπρου και τη Mastercard με την ευγενική παραχώρηση της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών.
Στον ψηφιακό κόσμο, όπου η τεχνολογία είναι συνυφασμένη με κάθε πτυχή της καθημερινής μας ζωής, οι επίδοξοι εγκληματίες συνεχίζουν να εξελίσσονται και να βρίσκουν νέους τρόπους και τεχνικές εξαπάτησης. Έτσι, μια φαινομενικά “συνηθισμένη” ειδοποίηση στο κινητό μας, μπορεί να κρύβει έναν μεγάλο κίνδυνο. Επομένως, η ανάγκη για την προστασία των προσωπικών μας δεδομένων είναι ιδιαίτερα σημαντική.
Οι συνέπειες της ηλεκτρονικής απάτης μπορεί να είναι πολύ ζημιογόνες. Από την παραβίαση των προσωπικών μας δεδομένων μέχρι και την κλοπή των περιουσιακών μας στοιχείων, όπως χρήματα σε τραπεζικό λογαριασμό. Οι επίδοξοι εγκληματίες χρησιμοποιούν διάφορους τρόπους επιθέσεων, με τους πιο συχνούς να αποτελούν την απάτη μέσω:
–τηλεφωνικής κλήσης (Vishing)
–μέσω email (Phishing) και
–μέσω SMS (SMiShing).
Συνεπώς, όλοι θα πρέπει να μάθουμε να αναγνωρίζουμε τις σύγχρονες μορφές ηλεκτρονικής απάτης και να εκπαιδευτούμε στον σωστό τρόπο αντιμετώπισής της. Και ποιος είναι ο σωστός τρόπος αντιμετώπισης της ηλεκτρονικής απάτης; Η έγκυρη και συστηματική ενημέρωση και η αποφυγή ανταπόκρισης σε ειδοποιήσεις άγνωστης προέλευσης.
Με την ενημέρωσή μας σχετικά με τις δόλιες ηλεκτρονικές τακτικές, καλλιεργούμε εμείς οι ίδιοι μια κουλτούρα κυβερνοασφάλειας, όπου μαθαίνουμε να εντοπίζουμε τις κακόβουλες επιθέσεις με τη μορφή ειδοποιήσεων. Ειδοποιήσεων που επιζητούν την προσοχή μας, αλλά με πλήρη επίγνωση τις αγνοούμε για την προστασία μας. Ενημερώσου σήμερα για τα διάφορα είδη ηλεκτρονικής απάτης με όλο το ενημερωτικό υλικό της σελίδας μας και προστατεύσου.
Με την ευγενική παραχώρηση της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών.
Τηλεοπτικά Σποτ
Κάποιες κλήσεις είναι καλύτερο να μένουν αναπάντητες
Κάποια μηνύματα είναι καλύτερο να μένουν στο «διαβάστηκε»
Κάποια e-mail είναι καλύτερο να μην σε βρίσκουν